Hát igen...

2009.10.28. 23:50

Tegnap nagy szívás volt.
Tudom, az én hibám, csakis magamnak köszönhetem. (No meg annak, hogy az első hsz érkezése előtt 1perccel kikapcsoltam a gépet- ja és külön köszönet az indexes fiúknak a főcímlapért...minden másra ott a Master Card...No és ha lenne automata helyesírás ellenőrző a post írásakor is, nem csak a hszeknél...)

Csapni való a helyesírásom. Bagatell, általános iskolás hibákat ejtek. Általában bemásolom a postokat a wordbe... Nem szeretem az ilyen jellegű kritikát...Jó, ez tényleg szarvas hiba volt, de aki beszól egy vesszőhibáért, az menjen már a sóhivatalba...

Szóval, magamnak köszönhetem, és úgy érzem bőven meg is bűnhődtem érte...Fél éjjel a szart lapátoltam vissza a lóba... Nagyjából sikerült...Aztán reggel szintén.

Ilyen szép kis görbém lett. Több, mint 2600 látogató. Ez már szinte reprezentatív felmérésnek számít, és az eredménye, hogy 2.30-4.45-ig alszanak az emberek:)


Remélem azért valakiben valami pozitív is megmaradt...Például a Vaterás cikkek nagyon felpörögtek, őszintén szólva nem is teljesen értem a dolgot, de ez maradjon az én problémám.

Jó lenne, ha több 'szakmai', hozzáértő hsz lenne, nem az adblockert javasolgatnák itt orrba-szájba...

Még mindig nem tudtam lefényképezni az a 197-es reklámos buszt.
Ha lesz 2órám, összeszedem a plázás anyagot is, amit már mióta tervezek.
A Benkőről is akartam postolni, nem tudom, érdemes vajon?Most már lerágódott a csont talán...
A héten végzek a melóval, és végre lesz időm rendesen blogolni. Nem hajnali kettőkor...
 

Eddig, ha jól tudom 2 alkalommal voltam címlapon, múltkor legalul, most legfelül. Pont a reklám alatt...=)  Következetesen este 9től reggel9ig vagyok kint. Megkapom a fáradtan hazaesőket, akik a főnökük iránt táplált haragot blogokban töltik ki. Megkapom azokat, akiknek ébren kell maradniuk (meló, stb...), ezért hergelik magukat, hogy az adrenalin ébren tartsa őket. Megkapom a félhülyéket, akiknek már annyira nincs semmi dolguk, és nem is álmosak, ezért jófej dolognak érzik 56.xis leírni egy post alá ugyan azt a kommentet, amit előtte 55-en leírtak...


Megmondom őszintén, ennyire még nem nagyon égtem 
(na jó, talán 10.ben egy biológia felelésnél, de az más volt:D ) és mikor hazaértem, és megláttam az 73 kommentet, és elolvastam az elsőt...

 

Már tudtam, a többi miről fog szólni a maradék 72... Kezdődhetett a tisztítótűz... Nem nagyon csináltam még ilyet. És őszintén szólva nem élveztem. Gáz, hogy ez alapján ítélt meg többszáz ember.. Pedig én nem ezt akartam.

Igényes, szakmában járatos olvasóközönséget akarok. Akarom, hogy beszélgessünk reklámokról normálisan, kultúráltan. Akarom, hogy lássák mások is, milyen jó reklámok is vannak itthon. Mint például ezek.

Szeretem ezt csinálni, szeretek reklámokról írni, kampányokat elemezni, lázba jövök 1-1 jó hirdetéstől, és most is 1000 ötletem van, amit a nagyvilág elé tárnék. De szépen sorban levédetem őket, mert itt az e-világban blogger bloggernek farkasa, és kilopják az ember szemét is, ha nem figyel oda...

Be fogom üzemelni végre a scannert, telerakom gépem scannelt cuccokkal, és postolni fogok azokból is, mert iszonyat sok van belőlük. És olyan jók:D Jobbak mint ez:) Giccsmók szív wáháhááááááááá


 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kontaroff.blog.hu/api/trackback/id/tr491482799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása