Meghatódtam...

2009.10.29. 21:55

Ezt olvasva annyira át tudom érezni, amit ők éreznek...
Jó lehet ennyire szeretni egy munkahelyet, és jó lehet ilyen nagy 'eszközöket' az embernek a kezében tudni. Jó lehet segíteni az embereken, örömöt okozni nekik...Egyszer majd nekem is lesz egy munkahelyem, ami szeretni fogok, és ahol engem is megbecsülnek majd...Ahol tudok majd tenni valami érdemlegeset...

Hmm..
Álszentül hangzik, de mindenkiben benne van a jobbá tevés vágya, és én a reklámokon keresztül akarom ezt elérni. Nem csak úgy, mint a Benettonos Toscani... Már az is nagy segítség szerintem, ha nincs több ócska mosópor reklám. Ilyen téren már a fájdalom hiánya is öröm tud lenni szerintem:)

Múltkor megkérdezték tőlem, hogy ha olyan okos vagyok, milyen mosópor reklámot csinálnék (mert ugye mindig szidom őket...). Hát megfogtak. Nem nagyon jutott eszembe semmi érdemleges. Jó mosópor reklámot se tudok mondani, csak jó szlogent. Ami tiszta belül, az tiszta kívül is. Ez volt eddig a legértelmesebb mondat, amit mosóporreklámból hallottam... A többi az mind a szuperextrahiperhatás, még a pénztárcádat is üresre mossa gondolat újracsomagolása volt...

Sokat kell még tanulnom, és látnom. De ez jóóóó:)
Például kitöltettek velem egy kérdőívet a bankokról. Kellett a szlogeneket bankokhoz kötni. Elvéreztem szégyenszemre...
Annyira tucat 'engem válassz, én jobb vagyok' szövegeik vannak, hogy nem bírtam névhez kötni..

1.Velünk könnyebb!
2.Térjünk a lényegre!
3.Váltsuk valóra!
4.Értjük egymást
5.Együtt a jövőről!
6.Valóra váltunk
7.Személyesen Önnek!
8.Megbízunk egymásban
9.Dönts okosan!
10.Éljen lehetőségeinkkel
11.A bizalom összeköt

Kommentben várom a megfejtéseket- a számítógép segítsége nélkül!

Még egy gondolat így zárszónak a nap végén:


 Mijjeza sok bigyóka? Ezekből ennyi van???Ha valaki balról jobbra haladva segítség nélkül fel tudja sorolni őket... Hát az közösségi oldal buzi:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kontaroff.blog.hu/api/trackback/id/tr461485268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása