Egy kis énblog:)

2009.11.13. 19:29

Ma volt két sokadik típusú találkozásom.
Délelőtt eladtam egy BKV-jegyet egy német turistának, mert jött a villamos, és ez így rövidebb ideig tartott, mint elmagyarázni, hogy merre van a következő BKVs bódé:)
Most meg egy angol pasival chatelek a facebookon. Először chatelek a facebookon, és először chatelek angolul. 
Érdekes egy nap volt ez:)

Közben sikerült kulcsszóra optimalizálnom egy blogot!
Magam se hittem volna, hogy ilyen egyszerű!
Csak a metába beírtam 6328472 3x az összes létező kulcsszót, amit gontoltam a témába, beraktam a blog elejére, a 0. postba, és vártam. Fél napra rá már 3.-ként, 24 óra elteltével már 1.ként dobta ki a blogot arra a keresésre, amire előtte 14.ként:)
Hogy mik vannak!
Mostmeg egész nap linkblogokat gyártok, PR-olok ezerrel. Meglepő, hogy az alig 1 hete létrehozott blog sikeresebb, olvasottabb, mint a kontár, amit annyit nyomtam, bár tény, ez a blog aktuál blog, utána valszeg nem lesz ennyi frissítésgomb nyomkodás rajta:)
 
 A teteje majdnem eléri az 1400-at. Egy csöppet exponenciálisan nő a látogatottság:)
Érdekes nézni,hogy fut fel a téma, kár, hogy a google trend nem kajálja meg...

Mondjuk most tök nagy felelősség maga a blog, elég update-nek kell lennie, ami nem rajtam múlik, viszont minden, ami mögé, köré van rakva, az meg az én 'saram', és nem nagyon akar segíteni senki, hogy elég felhasználóbarát-e így az oldal, vagy mi kéne még rá nekik...

Szerintem egyelőre jó úgy, ahogy van. Mást nem tudok még rá pakolni érdemben, a linkblogokkal meg könnyekig küszködtem.
Remélem jön majd szponzor is, aki észreveszi:) Vagy esetleg valaki a mögötte meghúzódó agytrösztöt is:DD
Nagy kihívás mindent egybevetve. ÉS felelősség, mert bármit rakok rá, folyamatosan nézik. 


Mondjuk talán nem is kell rá több extra, mert ahogy nézem, hogy milyen utakon találnak ránk, és ahogy nézem, milyen böngészőt használnak, még akkor is  kiszúrnám, hogy valószínűleg idősebbek, régi gépekről, régi berögződésekkel nézik a blogot, ha nem tudnám:)

Ezen azért elég szépen látszik, hogy a kontárt fiatalabbak, nem Win uralta rendszerre hagyatkozott emberek is nézik, még a másikon azért elég nagy %-ot ad az IE.

A bejegyzés trackback címe:

https://kontaroff.blog.hu/api/trackback/id/tr931523223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása