Szerintem...
2009.12.03. 17:30
Ez a djuice reklám akkor is egy határ szar, mint az összes többi próbálkozásuk is...
Túl hosszú, indokolatlanul pörgős és szerteágazó a sztori, nyilvánvalóan koppintás, és egyszerűen szar ahhoz,hogy eladja a terméket a célcsoportnak.
Adjuice már nagyon nagyon régóta nem találja magát, (sőt, talán...) hihetetlen, hogy hol ebbe kapnak, hol abba kapnak bele...lehetne már valami stratégiájuk.
Ezzel a reklámmal kvázi a telefonhívást, és az sms-ezést reklámozzák...
'net mail hívás sms' wow mekkora spanyol viasz...
Szerintem nagyon nem magukat adják el...
Annyira zavaros a kommunikációjuk, hogy egyszerűen nekem világos, mit és miért tesznek...
A megoldás a sztori végén meg aztán még übergagyi is, itt is írják, segít, mert úgy hívnak, mint a kutyáját...
Pont annyira átláthatatlan a honlapjuk, mint ő kampányuk... káosz..
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek