2009 láblécére

2009.12.31. 23:59

Ez ez év egész jól sikerült.

Bár lehetett volna tartalmasabb itt-ott, nyugisabb vizsgaidőszakkoban, és vastagabb buxában, azért elég sok vágyam teljesült, be kell valljam=)

Egyrészt azzal, hogy végre elkezdtem a blogot, igen sokat ki tudok 'adni' magamból, végre úgyérzem, nem kerülök diliházba:D és ki is tudom élni magam, főleg esetleg ha valakinek tetszik is, amit írok, az még külön öröm. (Kár, hogy kevesen kommentelnek.)
Másrészt a családi életben is minden a legjobban alakul:D
Harmadrészt úgynézki, ha ebben a vizsgaidőszakban rápörgök a maximumra, sikerül lediplomáznom idén, és utána jöhet minden, amit elterveztünk=)
Negyedrészt melóztam is egy kicsit, de mégha nem is sokat, és nem is mindig azt, amire szívem vágyott, mindenből tanultam egy kicsit, és már elég szokszor tapasztaltam, minden baromság jó lesz egyszer valamire:D csak győzzem kivárni az újrahasznosítását.

Jó egy év volt ez, kár, hogy sokszor hallottam, ' a válság miatt...'
elhalasztjuk a Reklámhetet...a Reklámzabálókat..

A bejegyzés trackback címe:

https://kontaroff.blog.hu/api/trackback/id/tr281635147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása